Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Motivace začínajících učitelů na základních školách
Kalábová, Lucie ; Šafránková, Jana Marie (vedoucí práce) ; Hubert, Vlastimil (oponent)
Kalábová Lucie Abstrakt v českém jazyce Téma práce v ČJ: Motivace začínajících učitelů na základních školách Klíčová slova v ČJ: personální management, motivace, profese učitele, začínající učitel, motivace k profesi Abstrakt (ČJ): Tato bakalářská práce je zaměřená na motivační faktory k profesi učitele na základní škole. Cílem práce je analýza názorů vybraných začínajících učitelů na profesi učitele a motivaci k této profesi a návrhy na možné změny. Problematika je zaměřena na zjištění názoru o motivaci studentu a absolventu pedagogické fakulty k pedagogickému vzdělání a výuce na základních školách. Praktická část vychází z dotazníkového šetření mezi studenty na pedagogických fakultách a rozhovoru s novými mladými učiteli na základních školách, zaměřených především na jejich motivaci a rozhodování pro vysokoškolské vzdělání zaměřené na pedagogiku a profesi učitele na základní škole. Cíl práce: Cílem práce je analýza názorů začínajících učitelů na profesi učitele základní školy a motivaci k této profesi a návrhy na možné změny. Metody výzkumu: Dotazníkové šetření a rozhovory a jejich následná analýza
Asistent pedagoga na 1. stupni ZŠ
Hylmarová, Renáta ; Hejlová, Helena (vedoucí práce) ; Mazáčová, Nataša (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá problematikou asistentů pedagoga na 1. stupni ZŠ. Hledá odpovědi na otázky, z kterých prostředí se asistenti pedagoga do svého povolání dostávají a co je pro ně klíčovou motivací, která je k práci asistenta pedagoga přivedla. Jaká byla očekávání jedinců od této práce před vstupem do povolání a co asistenty pedagoga motivuje v době, kdy již dané povolání vykonávají. V diplomové práci je kladen důraz na zjišťování předchozích pracovních a životních zkušenosti asistentů pedagoga a na to, jak je tyto předchozí zkušenosti ovlivňují ve výkonu nynější práce. Odpovědi jsou na dané otázky hledány pomocí smíšeného výzkumu, který je postaven zejména na strukturovaných rozhovorech s asistenty pedagoga ze základní školy v Praze 10. Z výsledků strukturovaných rozhovorů je vytvořen dotazník, který byl rozeslán asistentům z různých koutů České republiky. Dotazníky jsou využity především pro ověření nebo doplnění informací získaných ze strukturovaných rozhovorů. Diplomová práce potvrzuje, že se asistenti pedagoga velmi často dostávají ke své práci z různých pracovních pozic a životních situací. Vzdělání asistentů pedagoga se často různí, což napomáhá...

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.